Usługi

Promocja zdrowia

W ramach promocji zdrowia w gabinecie pielęgniarki realizowane są tematy według harmonogramu:

DATA GODZINA TEMAT PROMOCJI ZDROWIA
29.01.2024 14:00 Profilaktyka nowotworów
26.02.2024 14:00 Najważniejsze szczepienia zalecane dla dorosłych
25.03.2024 14:00 Profilaktyka nowotworów
29.04.2024 14:00 Zaburzenia odżywania u nastolatek
27.05.2024 14:00 Zaburzenia odżywania u nastolatek
24.06.2024 14:00 Zaburzenia odżywania u nastolatek
29.07.2024 14:00 Profilaktyka nowotworów
26.08.2024 14:00 Najważniejsze szczepienia zalecane dla dorosłych
30.09.2024 14:00 Najważniejsze szczepienia zalecane dla dorosłych
28.10.2024 14:00 Pielęgniarskie zalecenia dietetyczne
25.11.2024 14:00 Pielęgniarskie zalecenia dietetyczne
30.12.2024 14:00 Pielęgniarskie zalecenia dietetyczne

Ankieta satysfakcji

    NAPISZ CO O NAS MYŚLISZ, ABYŚMY MOGLI STAĆ SIĘ JESZCZE LEPSI

    1. Czy miał Pan/Pani możliwość zarejestrowania się do przychodni telefonicznie?

    TAKNIE

    2. Jak Pan/Pani ocenia rejestrację telefoniczną pod względem dostępności do niej?

    Bardzo dobrzeDobrzePrzeciętnieŹleBardzo źle

    3. Jak ocenia Pan/Pani sprawność pracy osoby rejestrującej?

    Bardzo dobrzeDobrzePrzeciętnieŹleBardzo źle

    4. Jak ocenia Pan/Pani zaangażowanie rejestratorki w wykonywanie obowiązków – czy zajmowała się Panem/Panią dobrze?

    Bardzo dobrzeDobrzePrzeciętnieŹleBardzo źle

    5. Proszę ocenić warunki panujące w poczekalni (miejsca do siedzenia, czystość, estetyka)

    Bardzo dobreDobrePrzeciętneZłeBardzo złe

    6. Czy w trakcie wizyty/badania lekarz:

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Dał Panu/Pani możliwość opowiedzenia o swoich dolegliwościach

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Zbadał Pana/Panią dokładnie

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Zapewnił Panu/Pani intymność podczas badania

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Mówił w sposób zrozumiały

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Wyjaśnił Panu/Pani sposób przeprowadzenia badań planowanych, dodatkowych, konsultacji, zabiegów

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    Dał Panu/Pani możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji medycznych

    TAK

    NIE

    NIE BYŁO TAKIEJ POTRZEBY

    7. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość lekarza?

    Bardzo uprzejmyUprzejmyRaczej uprzejmyNieuprzejmyBardzo nieuprzejmy

    8. Czy wiedział Pan/Pani o możliwości realizacji wizyt domowych?

    TAKNIE

    9. Czy podczas ostatniej wizyty miał Pan/Pani kontakt z pielęgniarką?

    TAKNIE

    10. Jak ocenia Pan/Pani sprawność pielęgniarki?

    Bardzo sprawnaSprawnaDość sprawnaNieporadnaBardzo nieporadnaNie dotyczy

    11. Czy w czasie zabiegu/badania przebywały osoby trzecie?

    NIETAK, za moją zgodąTAK, bez mojej zgody

    12. Czy podczas wizyt w przychodni personel respektował Pana/Pani godność osobistą bez względu na Pana/Pani stan zdrowia, przekonania i sytuację ekonomiczną?

    TAKNIENIE WIEM

    METRYCZKA:

    13. Płeć

    KobietaMężczyzna

    14. Przedział wiekowy

    20-40 lat41-50 lat51-60 lat61-70 latpowyżej 70 lat

    15. Wykształcenie

    podstawoweśredniezasadnicze zawodowewyższe

    16. UWAGI:

    17. Kiedy ostatnio był Pan/Pani z wizytą w przychodni?

    w ciągu ostatniego tygodniamiesiąc temuponad miesiąc temu

    Dziękujemy za poświęcenie nam swojego cennego czasu!